Programul de Livrare Regulata

E simplu, iti alegi articolele si intervalul de livrare regulata. Noi iti trimitem comanda, iar tu scapi de griji si economisesti 5% suplimentar fata de orice reducere existenta la brand-urile selectate. Poti modifica sau anula oricand comanda, asa ca ai control permanent. Doar anumite brand-uri fac parte din program, dar incercam sa extindem lista permanent.

Cum functioneaza si ce beneficii am cu Programul de Livrare Regulata?

Livrarea Regulata este cel mai comod fel de a primi articolele pe care doresti sa le primesti în mod regulat, ca sa nu mai stai cu grija ca mancarea preferata a animalului tau de companie sau nisipul/asternutul igienic pentru pisica ta se termina si sa nu mai pierzi timpul cu comenzile. Tu alegi intervalul de timp la care sa primesti articolul sau articolele pe care le selectezi, in functie de felul in care stii ca ai nevoie. Noi iti trimitem articolele selectate pe baza frecvenței alese de tine (de exemplu, la 3 saptamani sau lunar). Vei primi un email cu data estimata de livrare si te rugam sa raspunzi pentru a fi siguri ca e cantitatea corecta si data convenabila, produsele sunt pe stoc si apoi noi vom confirma livrarea regulata. In cazul in care nu confirmi comanda pe email, noi nu o vom expedia.

In plus, ai discount de 5% la fiecare expediere regulata, suplimentar fata de eventualele reduceri din ziua expedierii. Programul se aplica brand-urilor selectate, iar lista lor se extinde. Livrarea regulata este destinata doar pentru nevoile recurente de hrana si nisip.

Pot face modificari sau pot anula comenzile cu Livrare Regulata?

Când te inscrii în Programul de Livrare Regulata, ai permanent controlul asupra comenzilor. Noi iti trimitem un e-mail de reamintire înainte ca fiecare comandă să fie procesata, care va specifica data expedierii regulate. Trebuie sa confirmi comanda prin reply la mail pentru ca aceasta sa fie expediata.

Poti opta sa iesi din program, poti modifica frecvența comenzii, următoarea dată a comenzii, cantitatea de articole sau adresa de livrare din comanda vizitând secțiunea „Livrare regulata” din contul tau Petmaster.ro sau trimitand un email la adresa office@petmaster.ro. Modificările aduse unei comenzi pot fi făcute oricând cu cel puțin 2 zile înainte de data expedierii regulate selectate anterior, pentru ca noi sa avem timp sa pregatim comanda pe care o doresti.

Comenzile de livrare regulata trebuie confirmate de tine inainte de expediere prin raspuns la email-ul primit pentru a ne confirma ca esti de acord cu expedierea. In cazul in care nu trimiti aceasta confirmare pe email, poti sta linistit, noi nu vom expedia comanda.

Anularea serviciului de Livrare Regulata poate fi facuta oricand, fara griji.

Cum mă alătur Programului Livrare regulata?

Aderarea este ușoară, o poti face in timp ce navigi pe pagina de produs sau in timp ce examinezi articolele din cosul de cumparaturi. Pentru a te înscrie, selecteaza pur și simplu opțiunea Livrare Regulata pentru articolul dorit si frecvența preferată a comenzii. Vei avea nevoie de un cont Petmaster pentru a te alătura; dacă nu ai, ti se va solicita sa iti faci un cont la check-out.

Dupa ce te inscrii, vei primi un email de confirmare a inscrierii in programul de Livrare Regulata. Daca nu il primesti in 24 de ore, inseamna ca ceva nu a mers bine, asa ca suna-ne la numarul 0374 946 681 sau trimite email la office@petmaster.ro.

Cum îmi văd comenzile viitoare?

Toate comenzile viitoare sunt afișate în fila „Livrare Regulata” din pagina contului Petmaster.ro.

Ce tipuri de plată sunt acceptate pentru Livrare Regulata?

Toate comenzile prin Livrare Regulata se efectueaza ramburs la livrare. In cazul in care doresti, poti face plata prin ordin de plata, caz in care te rugam sa ne anunti pe mail la adresa office@petmaster.ro, pentru ca noi sa putem verifica plata.

Unde pot obține mai mult ajutor?

Pentru asistență clienți, te rugam să contactezi la numarul de telefon 0374 946 681 sau la email-ul office@petmaster.ro